Het aftellen is begonnen!!

14 oktober 2012 - Sappemeer, Nederland

Nog 10 weken en dan zitten we in het vliegtuig naar Nieuw Zeeland!! Eindelijk kunnen ook wij beginnen met aftellen. Inmiddels was het wel even afzien met alle mensen om ons heen die lekker op vakantie gingen, maar onze droomreis komt dichter en dichter bij.

Inmiddels zijn we al een tijdje bezig met de voorbereidingen. Zo weten we al aardig goed welke route we gaan rijden (alshoewel, ons kennende, zal het wel een hele andere route gaan worden dan gepland :-)) en hebben we in ieder geval een goed onderdak geregeld op vier wielen. Nou ja, als je een mooie gifgroene camper een goed onderdak mag noemen, haha. Wij zijn er in ieder geval blij mee dat we, compleet in hippiestijl, de twee eilanden op eigen houtje kunnen gaan verkennen.

Ook benieuwd naar ons avontuur? Volg ons dan op deze blog. We zullen proberen deze goed up to date te houden voor de thuisblijvers.

Groetjes,

Jan en Mirjam

1. Betsy:
    14 oktober 2012
    Hee Mirjam, wat fantastisch. Ik wens jullie heel veel plezier en succes. Lekker genieten van elk moment. Wordt vast een reis om nooit te vergeten.
    Ik zal jullie zeker volgen op jullie blog.