I’m dreaming of a… zonnige kerst en nieuwjaarsfeest op het strand!

11 december 2012 - Noordbroek, Nederland

Nog 1,5 week en dan gaan we weg van de sneeuw en richting de zon! Dat geeft mij het recht om alvast (met gegronde redenen, want het is immers bijna zover) de tassen in te pakken, om deze vervolgens een dag van te voren weer uit te pakken om toch nog even te checken of alles wel mee gaat……ik weet het, niet heel efficiënt, maar wel heel leuk :-)!

Maarrrr wat gaat er allemaal in? Dankzij Tom en Manon kunnen we ons in ieder geval kunnen afdrogen met een floep-floep- weer-droog handdoek. En aangezien we al twee verkenners naar Nieuw Zeeland hebben gestuurd (thanks Niels en Rita) heb ik enigszins begrepen dat een dikke trui en een goede jas ook geen overbodige luxe is……tja, lastig…

SAM_0350

Nou ja, het leuke van dit alles is, dat we, na nog een aantal “tot ziens in februari 2013” bezoekjes, over 1,5 week richting de zon gaan, cocktails gaan drinken op het strand en oud en nieuw gaan vieren in bikini (nou ja, ik dan :-)).

Fijne feestdagen iedereen!

Groetjes Jan en Mirjam

1. Ria:
    11 december 2012
    Lieve Jan en Mirjam, heel veel succes met de voorbereiding van jullie reis. Wij willen even zeggen dat wij trots op jullie zijn zoveel als dat jullie met z'n tweetjes ondernemen. Of het nu om een verre reis gaat of een verbouwing alles gaat jullie lukken. Zit het even tegen dan gaat Jan even een dansje maken met Mirjam en alles is weer goed. Heel heel veel plezier en doe aub heel voorzichtig en geniet ervan. Liefs
  2. Niels en Rita:
    11 december 2012
    Hey lieverds,

heel veel plezier! En idd van alles wat aan kleding meenemen, soms lopen we 's ochtends in korte broek en hempje en 's middags in lange broek en vest ;) Wereldstekker hoef je niet mee te nemen, wij hadden er meerdere meegenomen, maar die pasten allemaal niet. In elke goede supermarkt kun je er gewoon één kopen die wel past :) En uiteraard hoge factor zonnebrandcreme (factor 30-50).
    Succes met inpakken en geniet er net zo van als wij doen!!

XXX
  3. Helga en Raymond:
    13 december 2012
    Hey,
    tja het aftellen is nu echt begonnen!
    geniet er van met z'n tweetjes....
    wij zullen jullie blog zeker vaak bezoeken.

groeten Helga en Raymond
  4. Otto en cristel:
    14 december 2012
    Hallo Jan en Mirjam. Heel veel plezier met het inpakken van de tas. En ja daar is het lekker warm, geniet en we volgen jullie op jullie blog. Ik zal jos en marloes ook even de webblog doormailen.
  5. Tom & Manon:
    17 december 2012
    Hey Topperts!!!!

Veel succes en plezier!

Groetjes Tom en Manon
  6. Otto en cristel:
    20 december 2012
    Neem in Wellington maar een beste borrel op een te vieren verjaardag.
  7. Nanni:
    22 december 2012
    Goede reis, van ons allemaal.